Leveringsvoorwaarden

Wat is de levertijd wanneer ik DE Cadeaukaart bestel?

Als je via de website van DE Cadeaukaart een bestelling plaatst op werkdagen vóór 22.00 uur, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Als je je bestelling op werkdagen ná 22.00 uur plaatst, wordt deze de volgende dag verzonden. De verzending vindt plaats via Post NL en voor eventuele vertraging vanuit deze partij zijn wij niet aansprakelijk. DE Cadeaukaart is afhankelijk van deze organisatie in het verzendproces, maar doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Heb je DE Cadeaukaart met spoed nodig? Dan adviseren wij je om naar het voor jou dichtstbijzijnde verkooppunt te gaan om DE Cadeaukaart te kopen of voor de optie te kiezen om DE Cadeaukaart digitaal te bestellen via deze website. Je ontvangt de digitale variant van DE Cadeaukaart dan direct in je mailbox of de mailbox van de ontvanger. 


Ik wil mijn aangekochte product retourneren, krijg ik mijn saldo terug op DE Cadeaukaart?

Wanneer je toch je aankoop wil retourneren welke je met DE Cadeaukaart hebt betaald, is dat uiteraard mogelijk. Let op: het kan per retailer verschillen hoe je je geld terug krijgt. Zo is het mogelijk dat je het geld cash terug krijgt, of middels retour-pinnen of je krijgt een cadeaukaart van de winkel, tegoedbon of kortingscode met de waarde van je aankoopbedrag. Het tegoed komt niet terug op DE Cadeaukaart. Het is aan de deelnemer zelf om te bepalen wat hun retourbeleid is, als consument heb je hier helaas geen inspraak in.